mandag 31. desember 2012

Miranda Hart - Is it just me?

Jeg har nok en gang lekt meg på audible.com og kommet over en lydbok jeg tenkte kunne være noe for meg, og denne slo ikke feil.

Miranda Hart, er slik jeg forstår fra boka og etter et kort wikipedia søk, britisk komiker og skuespiller. Hun har laget boka som et tilsvar til mangelen på brukermanual på rare livssituasjoner man kommer bort i, men sjelden har lært hvordan man bør takle.

Boka er svært underholdene, særlig siden hun leser den selv. I tillegg kommer dialogen med hennes 18 år gamle selv godt frem i lydbok form. Kapitlene er inndelt etter tema, som; "ferie", "jul", "bryllup", "helse" osv. Noe som gjør det lett å følge med, og å finne fram igjen til hvor du var.

Jeg liker listene hennes og at hun har "pit-stops" mellom deler av boka der hun ønsker at leseren skal svare høyt og tydelig på ja-nei spørsmål og gir oppgaver. Morsomt! Jeg kjente meg godt igjen i skildringene hennes fra ferielivet, hennes egen diett bok og hvordan dagdrømmene til Miranda 18 år påvirkes av hva som er kult.

Absolutt å anbefale som lydbok!

Dette blir nok den siste boka jeg fullfører i 2012, og det er jeg veldig fornøyd med. En bra avslutning på et leseår som har kommet seg betraktelig.

Ses i 2013!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Har vi møttes før? Fortell meg hvem du er da vel;)